Herkese selamlarrr 🌱 Ekim ayında halamızın düğünü var nasipse Pierre cardin den bi tulum beğendim oğluşuma uygunken fiyatı alıyım dedim ama kışlık pamuklu yazıyor o ay için uygun olur mu sizce? Bi de Temmuz ayında gelmesi bekleniyor bebeğimizin nasipse düğünde ekimde olacağı için 3-6 ay arası aldım tahminimce bedeni olur gibi sizler ne düşünüyorsunuz?
Tulumumuzda bu 😍 https://ty.gl/vhvac1hyc5