Beriliko Bugün 2. Kızım olucağını öğrendim hanımlar ilk kızımın adı ayşe beril ikinciye inci düşünüyoruz sizce inci tekmi güzel yoksa yanına ne yakışır inci ada inci duru inci derin inci beren bunlardan hangisi güzel?
PnarSazakBulut Barbie biz size neden barbie diye isim kullanıyosunuz diye soruyomuyuz bu ne saçma bir soru