35+6yım dün akşamdan beri karnımda kasıklarımda bele vuran bi ağrı var arada karnımda sertleşiyor ama dayanılmayacak bi ağrı değil sizce normal mi ? Doktorumla aramda ki mesafe 1,5 saat o yüzden ilk buraya yazmak istedim doktora gitmeli miyiz nst için sizce ?