Nill2 Kızlar 27. Hafta geri gelen bulantım ve kusmalarım başladı 😔 prilam içiyorum biraz geçiyor. Sizlerinde başına böyle bişey geldi mi? İlk 4 ay çook çekmiştim sonra geçti, ama şimdi tekrardan başladı.
annelikheyecanim Nill2 Bu yazıları gördükçe hamileliğimin başlarında yaşadığım bu durumun hiçgeçmeyeceğini düşünüyorum 🤢 umarım hepimizin bulantısı son bulur çok zor 🫥 bu arada prılam sizde uyku hali sersemlik yapıyor mu
annesinin_beybisi Nill2 ayy hayır ya ilk 4 ay ben de çok çektim 1 aydır rahatım şuan bir korktum yani😕
Nill2 annelikheyecanim Yapıyorrrr yapmazmıı😞 ama normalmiş yapması. Gerçekten bulantıdan yoruldum. Neden geri geldi ki şimdi bu 😔 ne güzel iyiydi midem
Nill2 Ebrucm Benimde baskından ağzıma geliyor içtiklerim 😒 onada tamam, ama bulantıyı hiç sevmiyorum 😕
Ebrucm Nill2 ben hastalandim zehirlendim diye doktora gittim uykudan kusarak kalkıyorum rennie diye şurup yazdılar o biraz iyi geldi