Selam kızlar. 31+3 üz bugün🧿 zaman yaklaştıkca korku endişe artıyor. Bir şey olacakmış hissiyatı. Birde covid pozitifim şuan ama çok şükür ki çok hafiff atlatıyorum hafif bir nezle gibi. Karantinam yarın bitiyor. Benzer duyguları çoğu hamilenin yaşadığını biliyorum ama nasıl yendiniz? Bu duygularla başa çıkabilmenin yolu nedir?