gulsuayan Günaydın kızlar 32+4 günlük hamileyim iki gündür bebeğimin hareketlerinde azalma hissediyorum çok az oynuyor niye bilmiyorum kontrole en son 29+4 de gitmiştim doktorum 34. haftada çağırdı gel diye gitmeliyi miyim erkenden ya da oluyor mu böyle bilgisi olan var midir ? 🙏🏼🥹
MerveeD gulsuayan benımde 30. Haftadan sonra azalma oldu ve artık hep öyle olacak eskısı gbı kaymaları dısarıdan cin net gormrlefım fılan kalmadı. 36+1 olduk ve dahada yavasladı artık sertlesmeler oluyor bebek buyudugu ve yerı daraldığı ıcın hareketlerinde azalma olacak dedı doktorum korkmayın
Zanaservan gulsuayan korkma canım gaayeettt normal çünkü yeri daraldı artık ondan korkma kötü düşünme bende öyle dedim ama doktor bana normaldir dedi yerleri daraldığı için öyle oluyor Muş
Liyasmum gulsuayan bende 32 haftalıgım , benimkide artık kaymıyor , bir iki haftaya kadar dışarıdan topugunu görüyordum , şimdi sadece bastırıyor , kasılıyorum falan , normal yani endişelenmene gerek yok, uzun süre hareketsiz kalırsa o zaman gitmelisin
pelin47 gulsuayan Bende 30+2 yim bazen böyle hissediyorum dün ve bugünde öyle sanki ama bebek doğum yaklaştıkça genelde başaşağı duruyormuş pozisyonundandır belki diyorum yani hiç hissetmiyor gibi değilde daha cılız daha seyrek hissediyorum bende dünden beri inşallah iyilerdir
Ebrudelibasan Yeri daraldığı için bu haftalarda hareketlerde azalma oluyor ama hiç de hissetmesseniz doktora gidin
2kizanasi Bebek büyüdükçe yeri daralıyor alanı azalıyor haliyle daha az hareket ediyor bazen sadece ayak popo kafa direme hissedersiniz
Deletedmom727271 Bebek hareketleri hiçbir zaman düzenli olmaz canım. Güçlü hareket değil de hareket etmesi önemli az da olabilir bu. Sakin olduğu uyuduğu zamanlar oluyor tabi. Günde en fazla 10 hareket saymanız gerekiyor. Hiç hareket hissetmezsen gün boyu doktora git tabi