Asil_hatun Arkadaşlar ben forum yaşam hastanesinde Ahmet ışıktan a gidiyordum çok memnundm ama başladığımdan beri sadece 2 kere whtsaptan acil.bisey için yazdm ve cvp vermedi muayenelere gittigimdede hep acelesi vardı soru sormaya çekinir oldum mersin genelinde önerdiğiniz iyi bir doktor varmi normal doğumu da onda yapmayı düşünüyorum ilgili tatli dilli biri olsun yeter muayene ücreti sorun değil
MerveeD Asil_hatun Bende Ahmet beye gidiyorum ama ne olursa cevap verıyor ve sorularımı cok guzel de soruyorum. Hatta 36 haftalık olduk İlk bastan berı ona gdyrm dogumu için onu tercıh ettım.. Ona gitmeseydim Yenişehir hastanesinde çağdaş mavigök var ona giderdim yada sezin özyurt ama özel klinik ilgisi cok fazla dıye duyuyorum
Sbm050421 Asil_hatun medical parkta Ahmet bey var çok çok çok iyi instagram hesabına bakabilirsiniz 😇 Ahmet yıldızbakan
Kebelekim Asil_hatun Tarsus Medicalde burcu var üzerine tanımam mükemmel bir doktor ilgili gece bile ara soru Sor yapısında mükemmel biri . Gidecek olursan ben yazarım ona
Asil_hatun MerveeD canm.bende Ahmet beyi çok severdim ama hamileligimi başından beri hiç yazmadım rahatsız etmedim kanamam olunca bi kere yazdım görüldü ama cvp vermedi hiçbir şekilde unuttu diye onemsemedim 1 ay sonra falan bisey için yine yazdm ve yine cvp vermedi bende soğudum birden hiç yazmamama rağmen cvp vermedi yani
MerveeD Asil_hatun çok şaşırdım şuan. Ben çok yazdım hepsine dönüş yaptı neyseki benım az bır zamanım kaldı.
Hasret47 Orta dogu Aysun savaş efesoy ben saglikciyim ben dahil kardeşim teyzem ve hastende 6 arkdasim takipteyiz bir çocuk doğum yaptı bile aşırı pimpirikli hiç birşeyi gözden asla kaçırmaz bir kere muane olunca ne demek istediğimi anlicaksin
Sedaaa95 Asil_hatun Bende 13 haftalık hamileyim ve daha sürekli gidebileceğim bir doktor bulamadım. Bende burda bekleyeyim 🙄
Iremshn Asil_hatun ben aysun savaşa gittim fakat acil arama dışında arama kabul etmiyor wpptan yazma falan da kabul etmiyor sadece acil aramalar dedi. İyi bir doktordur bilemem ama çok soğuk ve ilgisiz bir hanımefendi gibi geldi bana. İkili tarama sonuçlarım için bile hastaneyi arayıp asistanını istedim anca öyle görüşebildim 30 dk falan bekledim
Tubis33 Forum Yaşamda Sultan hanım var o çok ilgiliymis ve mesajlara anında dönüş sağlıyormuş ,ben gitmedim hiç ama gidenler çok memnun . Belki denemek istersin 🙂Su Hastanesi’nde dilek Özdemir’e gittim memnun kalmadım para göz gibi geldi bana 🤣