Merhaba sevgili anneler, anne adayları, ve anne olmayı dileyen tüm güzel kalpli kadınlar. Allah nasip ederse bir kızım olacak ama isim seçme konusunda birçoğunuz gibi bende kararsızım. Aslında duyduğum andan itibaren çok hoşuma giden bir isim var fakat emin olamıyorum. Melinda ismi ya da linda. Linda güzel kız demek, Melinda ise benim güzel kızım demekmiş. Duyduğum andan beri o kadar kalbime işledi ki siz ne düşünürsünüz yine de araştırmaya devam ediyorum