Tubatuba25 Arkadaşlar benim çocuklarımın üçü de kışa denk geldi kışlık alınca zorlanmadım ama şimdi Mayıs sonu olacak erken gelmezse inşallah ne alınmalı ne kadar alınmalı fikir verin lütfen
MTugba Tubatuba25 benimkide Temmuz sonu ben yinede baharlık aldım zaten iki kat giydiriliyor ve sürekli battaniyeye sarılıyor sizde baharlık alabilirsiniz ince bir kaç bişey alabilirsiniz çok sıcak olursa ince ve baharlık ikisini giydirirsiniz bebekler üşüyorlarmış minik oldukları için ☺️
Birgul Tubatuba25 Mayıs 19 du 3ünde geldi benim kızım ☺️ İlk zamanlar için alt üst takımlar aldım 2-3 tane 1-2 tane tulum hastane çıkışları bunları kullandım 40ı çıkana kadar falan sonra yaz için 1-3 ay kısa kollu zıbınlar,tulumlar falan aldım. 1-2 tane uzun kollu tulum almıştım akşamları serin olduğun da giydiriyordum.
Tubatuba25 MTugba ben bir daha çıkamam işte o yüzden kafam karıştı kışın iyiydi hepsiden fazla fazla almıştım
Tubatuba25 Birgul Kac tane alırsam yeter diye düşünüyorum bende çünkü bir daha çıkamam cocuklarim ufak yeni doganla da alisveris yapılmaz o yüzde. Şimdi alayım bir daha kıyafet için çıkarmayım
Birgul Tubatuba25 internettende alabilirsiniz zaman zaman☺️ Ben yaz için 6-7 tane kısa kol zıbın, 3-4 tane atlet, 2-3 tane kısa dışarda falanda giydirabileceğim tulum almıştım, 2-3 tane taytlı tişörtlü takım vardı.
Tubatuba25 Birgul en güzeli liste yapıp çıkmak yoksa gene unuturum ben kız olsa giydirisin ablasının küçülmüş lerini erkek olunca iş degisti sıfırdan başlıyoruz alışverişe 😊
Sedefege Tubatuba25 haziran sonu doğdun yaptın ben hep alt üst pijama takımı tarzı giydirdim. Doktor sizden bir kat kalın giyecek demişti. Uzun kollu zıbınlar baya iş görüyor. Patikli pijamalar iyi oluyor
Tubatuba25 Sedefege ZTeN kırkı çıkana kadar kısa bir şey giydirmek istemiyorum üşür diye en güzeli uzun kollu takım almak ince olandan