Merhabalar arkadaşlarım. Ben 31 haftalık hamileyim ilk bebeğim . Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri özel hastaneye gidiyorum kontrollerime. Tabi yılbaşı öncesi daha uygundu fiyatlar simdi uçmuş durumda her ay gidiyorken simdi 1 ay devlete diğer ay özele gidiyorum cebimizi çok sıkıştırmasın diye e malum evlilik borçları hala bitmedi vs vs. Ben doğum ve sezaryen ne olacaksa artik özelde düşünüyordum ama kararımi değiştirdim o kadar parayı nereden bulayim simdi zorlanmayalim diye. Sizce bencillik mi yapıyorum? İlla özelde olsa daha iyi diye bi şey var mi ? Eskiden her yerde doğum yapıyordu kadınlar ne olacak ki diyorum. Devlette veya özelde doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilirler mi ? İyi günler hepinize😍