Byztrkravc Cemre8541 2850ydi benimde canım gayet normal bence ben çok yiyorum aşırı bebek kilo alsın diye 5 gün sonra doğum olcak çünkü erkenden tansiyondan dolayı
Fasulyem2 Cemre8541 evet normal benim oğlum geçen hafta 35 haftalık 2700 dü. İlk bebeğim 38 de doğduğunda 2700 dü 😁 önemli olan sağlıklı olması canım. Senin bebeğin doğana kadar 3 ü geçer. :)
Fasulyem2 Cemre8541 ne kilolu ne zayıf bence tam ideal cnm doğumun kolay olur sen çok kilo aldırmaya çalışma bebeğine. Ekstra bişi yapmana gerek yok. Doğumdan sonra çok hızlı toparlıyolar zayıf bile olsalar :)🥰