Reznbzkrt Geceleri sürekli uyanıyorum tuvalet için 38 haftadayım bebek iyice büyüdüğü için mi yoksa kanalda diye mi bu kadar sık geliyor kızlar bilgisi olan var mı
Ahsen1_ Reznbzkrt burda bir yerde okumuştum sık sık tuvalet geliyorsa doğum çok yakınmış aman dikkat et
Yagmur2210 Reznbzkrt 39 haftadan yazıyorum tuvaletten kalkıp iki adım atıp tuvalete geri dönüyorum aşırı arttı ve yarın suni sanyla doğumum var Allah yardımcımız olsun hepimizin 🤲
haklisinesracim Ben 21. Haftadayim bana ne oluyorsa ben de ha bire tuvaletteyim bir d een az 1 lt idrar çıkıyor ya ben o kadar su bile içmiyorum çözemedim bu işi bir türlü
Sedali34 Yagmur2210 ayy maşallah rabbim bi avazda çıkarmayı nasip etsin inşallah..Hayırlı dogumlarınız olsun kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin…neden suni sancı ile neden beklenmiyor
Reznbzkrt Yagmur2210 darısı başımıza diyelim bende devlette yapacağım doğum inşallah suniyle 39 haftada alırlar Bu arada gözünüz Aydın 😍❤️
2bebetoluanne Reznbzkrt Tuvaletten çıkıp 5 dk sonra oturduğum yerden kalkınca kendimi tuvalette buluyorum Bende 😁
Yagmur2210 Sedali34 amin canım insAllah Allah hepimize nasip etsin 🤲 bnm tansyon sorunum var canım gebelik tansyonu çıktı 33 haftadan sonra Doktorum 40 a kadar bekleyip riske atmayalım dedi öyle karar verdik hayırlısıyla sağlıkla gelirler ins Allah 🤲🤲🤲
Yagmur2210 Reznbzkrt sağol canım amin ins Allah Allah hayırlısıyla sağlıkla kucagimza almayı nasip etsin hepimize 🤲🤲🤲
Deletedmom_110 Reznbzkrt 27 haftalığım aynı sorun bende de var her on dk da bir lavaboya gidiyorum geceleri sinir bozucu oluyor sürekli yataktan kalmak zaten zor.
elifvesara Reznbzkrt ben 12+1 im şu an ve oruçlu olduğum halde gün boyu tuvalete çıkıyorum çok dertliyim 🥺😅