gamzesahinn boyum 168 49 kıloyum hamıle kaldığımda da bu kılodaydım bısey yıyemıyorum bulantılarm gecmedı sızce ne zaman kılo almaya yemeye basladım sızın ıstahınız me zaman acıldı. ve cok kılo alır mıyım szıce normalde de ıstahlı bırı degılımdır hıc
benimmdunyamm gamzesahinn belki bulantın gecince yemeye başlarsın ben almadım daha kilo 22 haftadayim kiloya takılma bebeğin kilosu iyiyse yeter
Bet7408 gamzesahinn hamile kaldığımda 1.60 boy 42 kiloydum ilk 3 ayımda bulantılarımla covit nedeniyle 39 kiloya düştüm şuan 27. Haftadayım 50 kiloyum bebeğimin kilosu haftasıyla uyumlu doktor senin kilonun önemi yok sakın kafana takma bebeğin haftasıyla uyumlu dedi bence sende takmamalısın
Berfin-bektass gamzesahinn Boyumuz aynı ben 47yle hamile kaldım 6.ayımdayım 56 kiloyum.Kilo alma düşüncesiyle bakma ister istemez alıyorsun zaten 🤗
Liyasmum gamzesahinn 12. Haftama kadar 44 kiloydum , şimdi 32 haftadayız 10 kilo aldım , merak etme kusmaların geçince iştahın açılıyor baya 😄 geçici bir süre bu tiksinmeler , istifralar endişelenme
BernaaaaG Canım hamile kaldığımda boyum 1.68 kilom 48 di. Ben bulantı falan yaşamadım hiç 20 kilo aldım şimdiye kadar ama senin kilo almandan ziyade bebegin gelişimi önemli o yüzden takılma bulantilarin geçince sende kilo almaya başlarsın