Hilalanneoluyor anne tarafımda gelenek gibi bir şey. Anneannem 7 tane doğurmuş, teyzem 6,annem 2. Hepsi 40 gün korse takmışlar. Anneannem 90 yaşında demezsiniz bu kadar doğum yapmış diye beli incecik. Eskiden korse kullanımı ve yüksek bellerin etkisi tabii. Doktorum sakınca görmezse ben de 40 gün kullanacağım. Bu arada lohusa korsesi o zamanlar olan bir şey değil, bildiğimiz bel tipi elastik korse kullanmışlar.