enguzlhayalm_13 Kızlar daha çok yeni hamile olduğumu öğrendim fakat herhangi nir tutunma kanaması(yerleşme kanaması-üstüne görme) olmadı bende.1 haftalık filan daha.Sizde oldumu
HilalEyce enguzlhayalm_13 herkes yaşamaz yerleşme kanamasını kan verip düzenli artışı gördüyseniz sıkıntı olmaz.
ErdoganGamze enguzlhayalm_13 1 haftalık gebelik diye birşey yokki 🤔 adetin ilk gününden itibaren gebeliğe dahil ediliyor
benimmdunyamm enguzlhayalm_13 üstüne gördüm 8 haftalıkken de bir kere kahverengi kan geldi kanama alanı oluşmuştu