İki gündür çok bel agrısı çekiyorum ve kasıklarımda baskı oluyor ayakta kaldıgım zaman benim gibi yaşayan var mı dün doktora gittim idrar yoluma filan baktırdım nstye baglandırdı doktor yok bir şey gözükmüyor şükürler olsun ki sizce bu haftalarda normal mi ?