Yagmur8 Rukiye127 canım bizim bebiste 30 haftada o kiloda idi dün gittim tekrar 31+4 haftada 1900 kilosu ve doktor gayet normal dedi
Rukiye127 Yagmur8 30 haftalık şuan dün İçin ileride gidiyor dedi işte ama size bakınca bana da normal geldi 🤨😇
Yagmur8 Rukiye127 erkek mi kız mi bebişiniz kızlar biraz daha minyon oluyor diyorlar boy ve kilo olarak bizimkisi erkek 46 cm dedi boyuna kilosu 1900 haftasına göre gayet normal dedi doktorumuz sorduğumda şuan 31 hafta bitiyor
Yagmur8 Rukiye127 bende de şeker var 28 haftadan beri takip ediyorum şekerimi ve diyet yapıyorum ilginç geldi ileri demesi doktorun