Yaseminf canim Adalet hanim a şimdi ki aklım olsa gitmezdim bu arada doğumumu yaptım üç gün önce evden suyum gelerek gittim hastaneye akşam gece nöbetçisi normal yapabilirsin dedi ama gece açılmam ilerlemedi çünkü hiç yataktan kalkamadım kaldirmadilar yok nst yok serum takicaz diye sabaha kadar da açılma olmadi öyle de olunca adalet hanım haber göndermiş ben hep nstyi takip ettim sözde kalp atışı bı kere 90 a düşmüş de ebeylr haber gönderdi sezaryana alıyoruz diye yanıma bile gelmedi bu kararı alırken neye uğradığımi şaşırdım apar topar aldı beni yanıma bile uğramadı yani oldu bitti ama şimdi bidaha doğum yapsam kesinlikle tercihim olmaz sorulari hep gecistiriyor