Hevaa 39 haftada sezeryan yaptiranlar varmii???Sancilarla hastaneye giden ve sezaryen olan? Ya kizlar shimdi bende 38+5 doktor sezaryanimi 26 nisana koymush ben korkuyorum,ya bu gunlerde sancilarla gitsem sezeryan yapamasalar?🥺
Sumiire Hevaa acılman sancın varsa zaten beklemek isteyebilirsin beni 39+5 te alcak sezeryana o zamana kadar gelirse gelir gelmezse alırız dedi ilk gebeliğinse bi riskin yoksa istersen normali bekleyebilirsin
Hevaa Sumiire sanci bashlayan surede gitsem geç olmaz oylemi?psikoloji durumum 0 ya dushunmekden hichde moralimi duzeltemiyom🥺
Sumiire Hevaa seni anlamadım ben sen normal doğum istiyosun 40 tan sonrayı beklemekmi istemiyosun yoksa doktorun mu 40 ta sezeryan alırım diyo
Hevaa Sumiire abla ben shimdi 38+5 deyim doktorum vakti 26 nisana koymush yurt dishina gidiyor diyo 26 nisan burda olucak normal dogum vaktim mayis 2 koymush Cocuk kilosu buyuk oldugu ichin sezaryen oluyorum
Hevaa Ben dushunyomki 26 nisana kadar gech olmazki onda 39 haftalarda olucam shimdilik achilma shidetli sanci yok arada oluyo 5 dakikalik falan