Kızlar merhaba. Yarın sezeryana giriyorum Allah’ın izniyle. İlk doğumum olucak ve sezeryan da süt gelmediğini duyuyorum hep çevremde şimdiden üstümde bunun bi baskısı oldu. Sezeryandan sonra sütümün hemen gelmesi için ve bebeği kendi göğüsüme alıştırmam için tecrübeli anneler önerileriniz nelerdir? Neler yapmalıyım sütüm gelene kadar ?