Musaaybars İlk oğlumun adı aybars Allah izin verirse ikinciside erkek ve bir türlü isim bulamıyoruz aybars a uygun isim önerilerinizi alabilir miyim
Portakalkabugu1453 Musaaybars neden uyumlu isim olmasını istiyosunuz ki sırf ilk çocugunuza koydugun için ikincisi de ona uygun aramak bana göre doğru degil
Gozdeyasin Kaahvelii erkek se eğer bizde o ismi düşünüyoruz çok güzel hafif bir isim anlamida gayet iyi
Musaaybars Eşim ilk çocukta baybars ismini çok istemişti büyükler söyleyemez diye aybars koyduk ama şimdi ikincide erkek olunca uymlu olsun diye aybars ile baybars olsun diyor ben de başka isim olsun istiyorum
Gozdeyasin Musaaybars Baybars çok yakın ya bence Baybars güzel değil Aybars bizde düşündük ama çok zor gibi söylemesi
Musaaybars Gozdeyasin aybarsı çok beğenerek koyduk ama evet büyükler özellikle söyleyemiyor malesef sorun oluyo her seferinde