Kuzeyn_annesi 21 haftalık gebeym doktor gebelik kaynaklaklı bende böbrek büyümesi olduğunu söyledi, devam ederse stent takılacakmış başına bu durum gelen varmı? Çözümleriniz ne oldu?
Leylasiva21 Kuzeyn_annesi benim 29 haftalık böbrek büyümeye başladı ilk safhada takmayiz dedi üçüncü seviyede stent takiyorla. 35+4 haftalik olduk çok şükür ki daha ihtiyaç duyulması. Günde 3 litre su iç tuzlu yeme bide sağ tarafta ise o tarafa çok yatma.
Kuzeyn_annesi Elilar2225 peki burdan braz bahsedermisiniz kaç haftalıkken başladı ne zaman stent takldı ve bebeğiniz sağlıklı doğdumu
Elilar2225 21 haftalıkken tesadüfen öğrendim o hafta da takıldı. Takılırken bisey hissetmemiştim ama sonrasında çok kötü ağrılar oldu. 1aya tam toparlandım daha doğuma var 26haftalığım ama bebek iyi