Merhaba!
Arkadaşlar 2. Tüp bebeğimi deniyorum. 5. Gün embriyosu Pazartesi transfer edildi, bugün 5 gün oldu. 2 embriyo transfer edildi. Sizce idrar testi yapsam çıkar mı?
Bu arada ilk tüp bebek denemem 2 yıl önceydi , 2. Denemem tutmuştu. Şuan 2 yaşında bir oğlum var 🙏🏼🙏🏼 Rabbim isteyen herkesin sağlıkla huzurla kucağını doldursun inşallah