Kızlar ablamın adeti gecikti test yaptı pozitif sağlık ocağına gitti kan vermek istedi değerine bakmak için biz bakamayız önce kese ve kalp atışı duyulması lazım diyip göndermişler. Ben ilk sağlık ocağına gittim hemen aldılar kan o şekilde hastaneye gittim böyle bişey var mı ya hastande hemen randevu bulunmuyor sonuçta sağlık ocağı ne işe yarıyor anlamadım normalde prosedür böyle mi biliyor musunuz