tugceceguler Babamlar mutsuz olcakmıs hissi var üstümde , babama bişey olcakmıs gibi korkularım var. Ağlıyorum deli gibi bu ne böyle yRdım edin lütfen
ipekveatlas tugceceguler banada öule olmuştu ya. kız kardesim her an mesaj atıcakta biseyler oldu dicek diye telefonda beklerdim ne alaka bilmiyorum. sevdiklerini kaybetme kaygısı olabiliyo bazen hamilelikte hormonlardan. dua et kuran oku icin ferahlıcsktır bide ağlamak istiyosan ağla icinde tutma
ebruneco1108 tugceceguler hamileyken amcam öldü, 2 hafta sonrası diğer amcam. Okadar üzülmüştüm ki ağladım hep. Sonra korku başladı. Aileme, eşime bişey olcak korkusu. Herzaman da içimde o korku. Ama Kuran okuyorum hatta Yasin okuyorum Ailem için Dua ediyorum.