elifsudem Kızlar merhaba bugün 38.haftaya girmiş olarak doktoruma gittim Çatı muayenesi yaptı ve hiç açılman yok dedi biraz canım da yandığı İçin kendini kasıyorsun normal yerine sezeryan yapalım biraz daha bekleyip bana haber ver dedi ilk gebeliğim ve 26 yaşındayım normal değil mi bu durum ve ben bu durumdayken normal doğum yapamaz mıyım sezeryan istemiyorum ne yapmam lazım açılmam olması İçin yardımcı olabilir misiniz 🥲
Duy_gu elifsudem kendini kasmakla sezeryan ne alaka anlamadım bende kasmıstım kendimi hiç. Öyle bişey demedi Dr açılma olmamıs olabilir 40 akadr yolu var yani bence riskin yoksa bekle canm normali
Aysuu06 elifsudem gerçekten bazı doktorlar saçmalıyor normale yöneltmesi lazımken çok normal canım daha zamanın var normal istiyorsan kabul etme benimde açılmam yok üstelik bormal den korktuğun için acaba sezeryan mı dedim doktorum bebek kanalda kendine bunu yapma bekleyelim dedi nasıl olsa zamanın var dedi ve acıkma olmada Bİle kendileri başlatıyor doğumu
Gamze68777 elifsudem belki garip gelebilir ama gögüslerinin uclarını sıkmak doğumu başlayıyor, vucud bir hormon salgılıyor ve doğum başlatıyor
Esmanur0 42 haftaya kadar sorun olmadığı sürece bekleniyor. Bende 26 yaşında ilk gebeliği olan bir anneyim. 38-39 haftadayım. Açılmam var mı bilmiyorum yurtdışında yaşıyorum burada bakmıyorlar. Bir sorun olmadığı sürece bakmıyorlar. Bekliyorlar. Sorunun olmadığı sürede bence bekle.
nurcan_26g Gamze68777 ya bunu bı kaç yerde daha okudum yapan tanıdığınız varmı acaba sadece ağrı başlatıp bırakmasın öyle 🤦🏻♀️😂
Sevde26 elifsudem saçmalık ya bende 39 girdim benimde hala açılmam yok mesela ama bekliyoruz doktorum bir sürü şeyler öneriyor yap et diye sezeryan bir sıkıntı olmassa bende istemiyorum normal doğum gibisi varmı ya en sağlıklısı
kucukcivcivim elifsudem ben de 37de oldum çatı muayenesi, açıklık yok dedi. Yumuşama varmış. Ama kendimi kasmadım, bir de çatım müsaitmiş, rahat doğurursum dedi o yüzden. Kasma mevzusu neden bilmiyorum ama bana da böyle dedi 🤷♀️🤷♀️
Yonca54 Bende 37 de gittim çatı muhanesi oldum doktora çatala çıkamadım zarzor çıktım baktı kendimi asiri derece kasmissim istemsiz yere ve çatı baya dar ekstra kaşınma sorunum var 38+5 sezeryan olacağım normal çok istedim ama doktor a bıraktım kararı çatal da kalma sıkıntısı var hem sancı hemde sonrası sezeryan insanı yoruyor doktorlar iyi biliyor ama