Ben hamileliğimi öğrendiğimde kese vs henüz gözükmemişdi ama sıvı var demişdi doktor ve bu hamilelikde iy değil diyp korkutmuşdu beni. Ama Allaha şükürler olsun ileri zamanda keseyide bebeğide gördüm ve sıvıda kendi kendine gitmişdi. İnternette cok araştırmışdım birkac kişi daha demişdi kendi kendine kaybolur hamilelikde diye, öyle olmuşdu bende☺️ O sıvı ağrı yapıyor diye okumuşduö benimde ağrılarım varsı ama cok şiddetli değildi. Korkmayın sizdede birşey olmaz inşAllah ama bence paroluda hergün kullanmayın haftada 1-2..