Byncdii aaaa ciddi mi ? Ben kekik çok severim geçen ay memleketten aldık çok güzel diye kuru kekiği çerez gibi yiyordum yemeklere koymaya kıyamıyordum o derece 🙄🙄🙄🙄 kekik çayı da yaptım içtim sadece bir kaç gündür canım istemiyor diye yemiyordum 🤢🤢🤢🤢