Merhaba bugün 38. Haftamıza girdik.Doktor kontrolünden yeni geldim.Bugün çatı muayenemiz olacak diye 2 gündür çok tedirgindim.Çünkü forumda yazanlar inanın beni korkutmuştu.Ama şuan korkutucu olan tek şeyin o çatal olduğunu söyleyebilirim.Çatı muayenesi saniyelik bişey arkadaşlar hiç tedirgin olmayın öncelikle.Doktor durup incelemiyor o bölgeyi hatta benimki hiç bakmadı bile diyebilirim.Üzerinizde zaten bir bez örtülü olacaktır.Tabi muayeneyi yapan kişinin elinin ağırlığı ve hafifliğide önemlidir ama bende sonrasında şiddetli ağrı vs bişey olmadı.