sendekimsinnn balım kaçar tanesi bütçene bağlı bnm ilk doğumumda aşırı çoktu hediye vs de geldiği için hiç zorlanmadm çok şükür dedim, hatta şu anki bebeğime de hala onlardan kullancam, şöyle diyim bebekle yıka kurut ütüle zor oluyo yedekli olması çok iyi
2 hastane çıkışı 10lu takım ortalama 40 gün kullanılıyo bunu tabi normal kiloda doğan bebek için diyorum daha küçük bebekse daha uzun kullanır, 3-5 tane 1-3 ay takım iş görür
Sonrası da 3-6 6-9 kullanılır mesela sen 5-6 tane 3-6 4-5 tane de 6-9 alabilirsn ama mesela 6-9 ayı ortalama 3 ay sonra giycek diyelm o da kışa denk geliyosa şmdiki alışvernde ince bişey alma derim ortalama mevsimi düşünerek seç büyük bedenleri
Battaniye kızım kış bebesi olduğu için ben çok kullandm 2 tane yeter normal bi mevsim için
Müslin örtü yazın çok kullandım şu an fiyat bilmedğm için sayı vermym