İnşallah iyileşir bebeğiniz bir an önce. Ben 22 haftalık gebeyim erkek bebeğim ve böbrekte genişleme var.Kadın doğumcum down ihtimalinden bahsetti canımız sıkıldı.2 li 4 lü taramalar temizdi ense kalınlığı ,burun sırtı vs normal.Nipt istedi.Yaptırmayı düsünmüyorum umarım kendiliğinden düzelir bebeklerimizin böbrekleri .