Sirvan Arkadaşlar merhaba geçen ay adetim 7 gün gecikmisti test yaptım negatif çıktı bende PCO ve adet düzensizliği War çatlatma igensi vurdum bu ay 6 gün gecikti test yaptm pozitif çıktı beta 797,9 çıktı haftaya yükselir mi Çarşamba günü doktara gidecem