Ben acıbademe gitmiyorum ama orada profesöre ameliyat oldum, miyom aldırdım. İş yerimden Özel sigortam olduğu için hiç bir ücret ödemedim. 1 gece hastanede kaldım. Eğer imkanınız varsa kesinlikle doğum için tercih edin. Bebekler gibi bakıyolar. Yıkıyolar keseliyolar kuruluyolar hatta gelip saçlarınızı yapmayı bile teklif ediyolar😆 tüm hemşireler, hasta bakıcılar inanılmaz ilgili ve kibar bir dediğinizi iki etmiyolar. Sürekli ilgi alaka bitki çayları, kahveler aklınıza gelebilecek her türlü hizmet var.