Bccsn seni bu konuda deneyimli gördüm canım sorum sana geliyor 😊 50′lik yüklemede açlık 81, tokluk 138 çıktı. Bebek önde gidiyor, suyumda da yüksek sınırına yakın diye açlık tokluk bakmamı söyledi doktor. Açlık ölçümü 85, kahvaltıdan bir saat sonra 129 çıktı. Şekerim var mı yok mu şimdi? Diyet yapmıyorum bu arada önceden yok denildiği için, şimdi dikkat edicem de diyetisyene gitmeli miyim