Elif-dmn Hamileliğimin ilk gününden beri hep üşüdüm, normalde sıcağı hiç sevmeyen birisiyim. Böyle benim gibi çok üşüyen oldu mu ?
Ceycey22 Elif-dmn ben 😅 normal de üşüyen biriyim ama üşümelerim çok anormalleşmişti eşim baya şaşırıyordu . Ama yani İstanbul da soğuk geçti havalar daha yeni yeni ısınıyorum
superstar_00 Elif-dmn Bende aynı durumu yaşıyorum kan değerlerinize baktırmanızı öneririm kansızlık durumu varsa o durum üşüme yapar.
Ceycey22 Elif-dmn yok hayır değil tahmin bile yapmadı biraz daha bekleyelim dedi geçen dağla doktorum
Mercanmarin Elif-dmn Bendeee hem de çooook kat kat giyiniyorum nerdeyse ve kan değerlerim normal kansızlık sınırda ama düşük değil el ayak kol bacak çok üşüyor 😨
Yagmurrr_ Bende bu havada dogalgaz yakıyorum yani ustune bide üst üste giyiniyorum esim de sasiriyor bu hallere😂
Gizem0506 Elif-dmn aynı şekilde bende 15+4 teyiz sürekli üşüyorum hep battaniye elimde. Kan degerlerime baktiracagim ben de herkes kansızlıktandir diyor.
RabiakyzZ Elif-dmn Ben karda bile ince hırkalarla gezen biriydim Hamile kaldım titremekten içim çekildi sıcak olsa bile üşüyorum ilk başlarda daha çoktu şimdi biraz daha iyi doktorum normal demişti herkesin yapısı farklı oluyormuş