Hamisanne60 Merhaba arkadaşlar henüz doktora gitmedim ama pazartesi günü beta hcg 55 çıktı haftaya tekrardan gideceğim uygulamada 5+1 gözüküyor bugun oruç tutuyorum ama bir sakıncası var mı
Ormanmeyveli Hamisanne60 Valla oruç borcunun olmaması mı / bebeğinin zarar görme ihtimali mi tercih senin. Ilk 3 ay son 3 ay oruç önerilmiyir
Hamisanne60 @“Ormanmeyveli”#p21 Ormanmeyveli çok kararsız kaldım bu Akşam tekrardan bi kan verip doktora gözükeyim bakalım o ne diyecek