JeyranAhadova Allahın izniyle bişey olmayacaktır inşaAllah kendinizi korkutmayın doktorunuz aciliyeti olan bi durum olsa müdahale ederdi ve bunu size bildirirdi diye düşünüyorum. Kendinize dikkat edin inşaAllah. Bende bu konuyla ilgili bi kaç arkadaştan görüş almıştım bende 17 haftalık hamileyim düşük vs olabilecek haftayı atlatmışsın oranı çok az artık demişlerdi. Ama nasip Allah ömür verdiyse hiç bişey olmaz merak etmeyin. Kontrollerinizi ihmal etmeyin ve sağlığınıza dikkat edin inşaAllah. Kanama görürseniz de hiç bi şekilde beklemeden acile görünmenizi tavsiye ederim. Sağlıkla kalın mutlu günler 🌹