Kızlar günaydın.. ilk Kızımın eski sonuç ve raporlarina baktığımda .. en son doğuma gitmem icin verdiigi kağıtta perinatalojiye yonlendirme yazmis.. Ama biz o zaman hic gitmedik. Hastaneye gidinc3 de direk yatış yapip suni veridler zaten
.Ve kizim 40 haftalık doğdu.. sanci filan hc bisey yoktu.. beni direk il’e yönlendirdi.. perinatoloji yazma sebebi ne bilmiyorum. Acaba o zamanlar kizimda bir sıkıntı mi vardi da soylemedi.. bilmiyorum icim icimi yiyor. Kizimda suan bir sıkıntı yok cok hiperaktif olması dışında..