Gul1998___ 21 hafdalk hamileym bugn detayliya girdim ama oyle rengli deyldi rengsizdi boylemi olmasi gerek? Bide son adet tarihine gore 21hafdaligm ama ultrasinda 19.6 cikti doktor bir problem olmadigini soyledi sizce?
marsel_ve_annesi Gul1998___ cnm oncelikle inşallah sağ salim kucağına alırsın😇 benim bildiğim bi 3d var birde 4d 3d olan renkli olmuyor ücretleri de farklı Birde 19hafta olması gayet normal doktor bi sıkıntı yok diyorsa yoktur yanılma payıdır o kilosu onemli uyumluysa haftasıyla sorun olma🥰
benimmdunyamm Gul1998___ 20 haftalık görünmüştür 1 haftadan birşey olmsz diyor doktorlar evet siyah beyaz oluyor devlet zaten foto vermiyor özel ama renkli en son foto veriyor hatta gösteriyor özel renkli olarak
Kubrailkan Gittiğiniz yere bağlı. Benim de 35 dk filan sürdü 30 dksinda doktor renksiz inceledi bebeğimi. En son bize fotoğraf vermek için renkliyi açtı 🥰
Gul1998___ benimmdunyamm acaba ben foto ver demedim diyemi vermedi bidaha gittiyimde diyecem foto ver
Atlasmommy Bana da bir hafta geriden geliyor dedi doktorum. Ama sorun olmaz dedi arkadaşıma 10 gün geriden demişti 3200 doğdu ve çok sağlıklı bebeği takılma beslenmene dikkat et önemli olan o