Kızlar ovülasyona göre 17 ve 18 nisanda pik gördüm. Değerlendirdim. Bat 2 nisan.Ama 2 gündür göğüslerimde aşırı bi şişlik ve ömrümde yaşamadığım göğüs ucu ağrısı var tişört giysem bile üzerinden ağrıtıyor tişört resmen. Geçenlerde görmüştüm yumurtlamadan 2 gün sonra belirti yaşayan olmuş, sizce?