Merhaba guzel aninşler ve guzel hamişler 1 yada 1 bucuk hafta once bi post acmistim 37 haftalik dogum yapanlar diye ordan sag olsun bi cok annişler bana yardimci oldu burdan tekrar tesekkur eder hikayeme gecmek istiyorum 🥰🥰
10 nisan da kontrole gittim bebek makat pozisyondaydi donmemisti ve ufak sancilarim vardi nstye baglandim baya sancim cikmisti doktor yatis istemisti ama esimle istemedik biraz daha kalsin gelissin istedik (36+6) idim doktor yatis istemedigimiz icin 13 nisana tekrar cagirdi 15 yada 16 nisan dogum olsun demisti.Bende 13 degil 12 nisanda kontrole gittim ve rahmimde yumusama oldugunu soyledi doktor nstye baglamadi bile 13 nisan icin yatis istedi ve islemleri baslatti antestezi doktoruna gorundum ardindan kan verdim planli oldugu icin kovid testimi baska hastanede yaptirdim ve 13 nisan (37+3) icin gun alindi bi cok seyim hazirdi sadece sut yapicak seyleri hazirladim bide zem zem suyunu ertesi gun oldu saat 11 bucukta hastaneye giris yapildi hemen yatisimda yapildi saat 13.30 da operasyon saattimdi ama 10 dkk filan erken alindim heyecan doruktaydi ameliyathaneye inene kadar orda bi kac dk filan bekledim vs bucuk oldu belimden igne yapildi ben kendimi kastim oyuzden doktor bi kac kez inegi saplamak zorunda kaldi kasilmamak lazim hatta kasildigim icin bi kac gun omzum agridi neyse igne yapildi hemen uzan dediler ayagima bi sicaklik geldi usuyordum zaten bide heyecanliydim tir tir titriyordum iyi gelmisti 😅 hemen ameliyatta baslandi ustumu ortule filan dokunmalar hissediliyor ama gerisi yokk orda soyluyorlar zaten basimda da bi hemsilere vardi surekli beni kontol ediyordu biraz midem bulanmisti hemen igne yapti aradan bi kac dkka gecti gogusumde bi baski hissediyorum biseyler oluyor dememle kalmadi kizim aglama sesini duydum ve aglamaya basladim hemen sildiler ve yanak yanaga koydular kucuk dogdugu icin hemen kontrole goturduler bi kac saniye gordum ve gitti tabi ben baya icerde kaldim rahim normal dogum pozisyonu aldigi icin baya kaldim ameliyathanede dogumdan sonra dikis zamani uyudum zaten ben uyandigimda bi baktim saat 15.00 geliyordu kizim da 13.50 de dogdu sonra odama cikartildim o an niyeyse cok agladim rahim toparpanmasi icin muayne ederken karnima cok bastilar canim cok acidi yok boyle bi agri ama mecburlardi icimde kanama kalmamasi icin oyle yapmalari lazimmis 2 3 kere bastilar bide ameliyatliydim agladim baya bu tabi herkese yapilan bisey degil bunuda goz onunude bulundurmak lazim ben tamamen rahim kurbaniydim 😅😅 baya serum verdiler rahim toparlansin diye arada agi kesici de verildi aksam 9a kadar yataktaydim her yerim tutulmustu beni hazirlayip kaldirmaya geldiler ilk kalkmam biraz zor olmustu ama sonra sonra kendim kalktim benim yanimda 2 refakatci kaldi esim ve gorumcem kizcemi gordukce agrim kalmiyodu sukur sutumde geliyordu sadece kizim kucuk oldugu icin emme reflekci azdi hep uyumak istiyordu kendini hala anne karninda hissediyordu uyandiriyorduk kucagima geldiginde geri uyuyordu mis kokulum ilk gun zor gecti ama sonrasi akti gecti sukur bi skintimiz olmadan evimize geldik benim ve kizim kan uyusmaligimiz vardi sarilik riski cok daha yuksekti ama sukurki sarilik olmadi.Benim ve kizmin hikayemiz boyle 🤗❤ Rabbim yar ve yardimciniz olsun allahim butun hamislere guc kuvvet versin insallah korkmayin bol bol dua edin rabbim hakkinizda hayirlisini versin bi avazda bebislerinize kavusursunuz insallah 🤲🏻🤲🏻🌸🌸 AMİNNN 💕💕
UZUN OLDU KUSURA BAKMAYIN ANNİŞLER HAKKINIZI HELAL EDİN 😇😍