kckelf123 Kızlar günaydın sabah Bi kalktım karnımın Bi tarafı şiş bebek şiş yerde sanırım toplanmış çok korktum üstüne felan mı yattım acaba bilmeden of çok korktum neden toplandı ki 28. haftada yım bu arada
Hakanbuse kckelf123 artik normal bebegin toplanmasi sirt kismi popo kismi ya da basi geliyodur oraya bende 26 haftaligim 1-2 haftadir oluyo dun doktoruma sordum bu sekilde demisti
Melekipek kckelf123 😂 ay o anki paniğinizi gözümde canlandırdım evet minnoşlar çok yapıyo onu bazen karnın yana kayıyo resmen ben elimle tutuyordum ortaya kaysın diye canınıda acıtıyor arada sağlıkla gelsinler 🥰
Carriebradshow kckelf123 normal benim de o haftalarda başlamıştı şimdi 36 olduk hala aynı. Benimkiler bi de ikiz. Biri altta biri üstte toplanıyor çapraz şekilde. Karnım yamuk yumuk oluyor nefesim kesiliyor üstteki bebiş kaburgalarıma baskı yapıyor 😅
kckelf123 pinarezgi Bi kalktım yataktan dedim noluyor yamuk karnım 😅ezdim diye düşündüm ya normalse sıkıntı yok teşekkür ederim
kckelf123 linamom normal olduğuna sevindim ilk defa oldu Karnıma Bi baktım yamulmuş üstüne yattım ezildi sandım ya 😅😅😅
linamom kckelf123 korkma canım üstüne de yatsan onu kesesi ve suyu koruyor sürekli aynı noktaya yatamıyor çünkü insan
kckelf123 Melekipek büyük çaplı panik hemde uyandım gözümü açar açmaz görünce 😅 amin hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin inşallah 💙
kckelf123 linamom bide çok deli yatıyorum onun paniği sanırım korkuyor insan 😊 hepimizinkini korusun inşallah 💙
kckelf123 Carriebradshow ayy bide sizin ikizmiş düşünemiyorum 😅 annelik zor hepimize güç kuvvet versin inşallah 💙
Simsim60 kckelf123 merhaba benimde bugün oldu 29 hafta oluyorum yarın.sizim devam ediyor mu toplanmalar.ben devam ederse doktorumu aramayı düşünüyorum
Funday35 Simsim60 34 haftamdayım benimde oluyor doktorum o bebeğin durduğu pozisyon ile ilgili sorun yok dedi
Simsim60 Funday35 merhaba sizin hafanız ileri ama ben daha 29 haftalıgım serklajda var biliyorsunuz.sizin oldu mu benim haftalarda hiç.devam etmedi ederse arıcam doktorumu ama merak ettim
Funday35 Simsim60 Merhaba bende serklajlıyım benimde 29 da başladı 34 deyim hala devam ediyor doktorum normal olduğunu söyledi sizin gene içiniz rahat etmiyorsa kendi doktorunuzla bir görüşün