Eminebedir Kızlar günaydın 28 haftalık gebeyim magosit 350 mg alıyorum ama ishal yaptı sürekli gaz problemi oluştu almadığım zamanlar kramplar olıyor kullanan varmı aranızda 😳🙏
Kokturk Eminebedir Ben kullanıyorum ama isal yapmadı hiç Ne zaman başladınız ben üçüncü aydan beri kullanıyorum
minik4550 Eminebedir ben hep onu kullandım ama öyle bi etkisi olmamıştı tuvalete cikartiyordu ama ishal durumu çok yoktu muhtemelen ilac değil başka biseyden olmuştur
Gzmnrayd Eminebedir kramplar normal onunla alakasi yok bence .o hapi bende kullaniyorum kramplarm azaldi hatta
2erkekannesiiimm Eminebedir benimde öyle ishal yapıyor doktor içmeyebilirsin dedi ama bacağım falan çok kasıyor 33 haftalığım bende
Eminebedir Kokturk banada 1 ay oldu yazalı düzensiz kullandım kramplardan uyuyamayınca düzenli başladım ilaç iyi geliyor fakat bagırsak floram çöküyor
Eminebedir 2erkekannesiiimm n’aptınız peki içmeyince agrılarım oluyor içince bagırsskalr aşırı çalışıyor
kuzeymomsss Eminebedir bende 20. Haftalardan beri kullanıyorum, şuan 36+3 haftalığım bir sıkıntı olmadı
bussraozturk Eminebedir bende onu kullanıyorum canım 24haftadan beri 34 haftamdayım şu anda ama bende öyle bi sıkıntı olmadı.
Gorkemm Eminebedir ben kullanıyorum ama hiç öyle sorunlar yaşamadım 25. Haftadan beri kullanıyorum şimdi 34+3 olduk hiç sorun yaşamadım kramplarıma da iyi geldi
Baldandamla Eminebedir Yapabilir bende kullanıyorum arada yapıyor ama şunu gözlemledim suyu bir tık fazla olursa daha iyi olur suyu az olunca yapıyor yani takip ettim öyle bence
2erkekannesiiimm Eminebedir biraz rahatlatıyor bende ishal falan içiyorum yada değiştirmesini söliycem bu gittiğimde doktora çünkü bazen 3 ü geçiyor günde tuvalete girdiğim
Eminebedir 2erkekannesiiimm bende içmedim gece hemen kasılmalarım var bugün az önce içtim 🥱 doktorum değiştirmedi bir gün iç bir gün içme dedi
Damlatuurgut Eminebedir ben 27. Haftamda başladım kasılmalarım için verdi doktorum kabızım demiştim rahatlatır dedi ama bende öyle bir işlev yapmadı 🙈
mervo18 Ben de kullanıyorum içeriğinde yemekten sonra alınmadığında ishal yaptığı yazıyor, akşam yatmadan karnım tokken almaya başladım sorun yaratmadı belki karnınız tam tok değilken aldığınız için ishal durumu oluşmuştur 🤷🏽♀️