Doğuma 18 günüm var az önce çok kötü bir şekilde uyandım bebeğim normalinden daha fazla hareketli ve tansiyonum düşük gibi hissediyorum mide yanması ve bulantıyla uyandım süt içtim uyumaya çakıştım ama olmuyor çok korkuyorum içime kötü bir his düştü sanki yaşayan var mi ne yapmam lazım doğumla bir alakası varmıdır öğleden sonra da kontrole gidecektim