Narnur doktorun tüm söyledikleri ameliyatta gerçekleşti. Ancak doktorların hemşirenin ebelerin pratik ve öyle titiz calistilarki gerçekten Allah razı olsun. Ben önceki iki doğumlar da doğum sorunsuz olmasına ragmen en az 1,5 ay ayağa kalkamazdim. Şimdi ise hem riskli ve sorunlu bir hamilelik yaşamama rağmen ameliyatta bir sürü sorunla karşılaşmamız rağmen doğum olduğu günün akşamı ayağa kalktım.4 gün baş ağrısı çektim spinal olduğu için. Sadece okadar. Kesinlikle doktor çok önemli