Herkese merhaba. 29 haftalık hamileyim kızımıza bir türlü isim bulamadık ben buluyorum eşim beğenmiyo eşim buluyo ben beğenmiyorum 😅 yardımınıza ihtiyacım var. Bir kızım daha var adı Lina uyumlu olsun istiyorum. Lina’ya uyumlu isimler söylerseniz çok sevinirim 🌸