Merhabalar ben 12 haftalık gebeliğim de doktorum bana %90 bir kızım olacağını söyledi. Ve etraf aile ve birazda araştırma yorumlar üzerine güvenmeyerek başka bı doktora gittim oda erkek olacağını söyledi. Tabiki sağlıklı olsun kız erkek farketmez ama kafam çok karışık stres oluştu bende . Bu durumu yaşayan annelerimiz mutlaka ki vardır bana da yardımcı olur musunuz ?
-