Benim de hiçbir şikayetim olmamasına rağmen birkaç kontrolde akıntın var, bakteri var diye iki kere o tek kullanımlık ilaçtan verdi doktor. Onları kullanınca beter oldum asıl, diyip durduğu ama olmayan akıntım başladı, yanma başladı. Mantara döndü sanırım. Bence o ilaç tetikledi. Ne güzel şikayetim yoktu 😩 şimdi de iki tane fitil verdi. Bir tanesini kullandım hiçbir işe yaramadı, her gün daha çok yanma ve kaşıntı oluyor. Hap vermedi ama bana hiç, bilmiyorum onu.