Benim oğlumda 4yasinda sünnet oldu çok kortkmustum etkilenir diye özelde yaptırdık uyuttular uyandığında beni tanımadı anestezinin etkisiyle sen annemmisin dedi 😊 hemen odaya aldılar okadar rahat geçti ki oğlum gülerek anlatiyo aklına geldikçe inlsh sizinkide rahat geçer