gokcekubra 35+3teyiz sabah 5ten beri belime hafif hafif giren adet olacakmışım gibi bir ağrı var karnima da giriyor arada endiselenmeme gerek var mı kızlar doğuracak mıyım yoksa😮
Zuhalkorkmaz2205 gokcekubra doğum sancısı adet sancısı gibiymiş. Bence siz bi gidip doktora görünün ne olur ne olmaz
Aysenuroz gokcekubra benimde oluyo ben doktoruma sordum idrar yollarımda intihap olabilir yada normal bel agrın dedi ve idrar testi yapt normal cikti ozamn bel agrin normal dedi
gokcekubra Aksama kadar devam ederse ve artarsa giderim muhtemelen simdi eksik kalan bir kac isim vardi onlari tamamlayayim ne olur ne olmaz😕
Tuce Ay gün sancıları artık onlar . Bende de oluyor Doğuma hazırlık doktorum gitgide artacağını söyledi günde 1-2 defa oluyorsa 4-5Kere olacak dedi korkma hiç
Aysenuroz gokcekubra benim normal bel agrısı idrar yaptırdım normal cıktı bel agrim normal bel agrsymis doguma kadar cekcem
Nazlynarly Benimde sürekli adet sancısı gibi ağırlarım var 34 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır devam ediyor idrar testi yaptırdım enfeksiyon çıktı doktorum onun ağrısıdır dedi ama sanki adet olacakmişım gibi ağrılarım devam ediyor😔